TERUG

Manager DC Oss

Je geeft als manager van het distributiecentrum in Oss rechtstreeks leiding aan 10-15 medewerkers en stuurt daarnaast chauffeurs aan. Je coacht en begeleidt hen en stemt met hen de dagelijkse operatie af op jouw eigen energieke manier. Daarmee creëer jij een sfeer van openheid en vertrouwen waardoor zij als vanzelfsprekend zorg dragen voor ontvangst, opslag en uitlevering van de bestelde artikelen. Samen met hen kijk je naar het totaalplaatje van processen binnen het distributiecentrum. Wat gaat er goed en wat kan er beter? Jij signaleert, adviseert en implementeert verbeteringen en helpt actief de logistieke puzzel op te lossen, waarbij de focus altijd ligt bij een verbetering van de dienstverlening aan onze klanten. Flexibiliteit is daarbij uitermate belangrijk en jij gaat alleen voor goud als het gaat om de code ‘veilig en gezond magazijn’.
 
Op een werkdag hou jij je onder andere bezig met de volgende werkzaamheden:  
Je houdt de productiviteit hoog, zodat je de afgesproken resultaten behaalt; 
Je bewaakt de kwaliteit van het logistieke proces; 
Je maakt een efficiënte en realistische planning van alle werkzaamheden en je personeel; 
Het coachen, begeleiden en motiveren van medewerkers met diverse achtergronden, uit diverse culturen; 
Je voert werkoverleggen, functionerings- en beoordelingsgesprekken; 
Je initieert en zet logistieke projecten op om de werkwijze en processen in ons distributiecentrum te verbeteren.
 

Waar ben je goed in

 

Wij staat voorop in de markt en dat houden we graag zo. Sterker nog;  we hebben heel veel ambities. Door jouw kennis en ervaring met logistieke processen, werkmethoden en systemen probeer je bedrijfsproces steeds opnieuw te verbeteren. Je hebt een hands-on mentaliteit en hebt efficiency, veiligheid, kwaliteit en medewerkers betrokkenheid hoog in het vaandel staan. Je denkt in oplossingen en bent in elke vezel dienstverlenend. Je vindt het leuk om te plannen en organiseren en je bent iemand die uit zichzelf met initiatieven komt. Je kunt werken en denken op hbo-niveau, liefst in de richting van Bedrijfskunde of Logistiek.
 

Verder beschik je over;

 

Minimaal 5 jaar relevante werkervaring in een logistieke werkomgeving;
Aantoonbare ervaring in een leidinggevende rol;
Ervaring met de LEAN filosofie;
Kennis van en inzicht in routeplanningspakketten (TMS) bij voorkeur ORS Ortec routescheduling;
Automatiseringskennis (ERP systemen, MS Office en warehouse management software);
Kennis van de bedrijfsprocessen.
 

Wij bieden jou:

 
Een zeer uitdagende en afwisselende logistieke functie binnen een professionele maar informele werkomgeving waarin wij op een prettige manier met elkaar samenwerken. Nieuwe initiatieven en ideeën zijn welkom. Wij bieden prima arbeidsvoorwaarden: een leuke personeelskorting op ons assortiment, goede verzekeringen, sociale activiteiten zoals deelname aan de Dam tot Dam Loop en wielertochten en uiteraard vinden we jouw ontwikkeling ook belangrijk. 
 

Enthousiast geworden?

 
Ben je enthousiast geworden en/of heb je vragen over deze vacature, dan kun je contact opnemen met André Bruining (Manager Distributiecentrum) via andre.bruining@tabsholland.nl of Helma Weyn Banningh, Recruiter via 06-12.89.42.87. Jouw motivatiebrief en cv kun je sturen naar solliciteren@tabsholland.nl.

Deze website maakt gebruik van cookies. Door gebruik van onze website accepteert u deze cookies.Ok