Persbericht Overname Jacob Sprey door Jongeneel

Koninklijke Jongeneel B.V. rondt overname activiteiten van Jacob Sprey N.V. af

Koninklijke Jongeneel B.V. heeft de activiteiten van Jacob Sprey N.V. per 14 mei overgenomen. Hiermee heeft de overname die op 12 april werd aangekondigd definitief zijn beslag gekregen.

Door deze overname zal de dienstverlening aan de klanten van Jacob Sprey gecontinueerd blijven. Ook zal een belangrijk deel van de werkgelegenheid bij Jacob Sprey behouden blijven. De vestigingen van Jacob Sprey in Alphen aan den Rijn, Den Helder en Poeldijk zullen als Jongeneel vestiging worden voortgezet.

Koninklijke Jongeneel B.V. is een zelfstandige dochteronderneming van N.V. Deli Maatschappij. Jongeneel is actief in de markt van professionele gebruikers van hout en bouwmaterialen. Via een landelijk netwerk van 45 vestigingen bedient Jongeneel zowel de lokale als de landelijk opererende klanten.

Jacob Sprey N.V. is een houthandelsbedrijf dat eveneens actief is in de markt van professionele gebruikers van hout en bouwmaterialen. Jacob Sprey heeft drie vestigingen: Alphen aan den Rijn, Den Helder, en Poeldijk.

De overname van Jacob Sprey past in de strategie van Jongeneel om haar netwerk van vestigingen en dienstverlening verder te versterken.

Voor nadere informatie:
Koninklijke Jongeneel B.V., tel. 030-2346803