TERUG

Service Desk medewerker

Ons servicedesk team, bestaande uit 6 collega’s, is vanwege de doorgroei van één van onze collega’s op zoek naar een nieuwe Skilled Medewerker Service Desk. Je standplaats is Zaandam, het hoofdkantoor van Pontmeyer, maar daarnaast ben je ook regelmatig te vinden op het hoofdkantoor van Jongeneel dat zich in Utrecht bevindt. 
 

Wat je gaat doen bij ons 

Als skilled servicedesk medewerker (40 uur) ben je verantwoordelijk voor het zoveel mogelijk oplossen van incidenten zowel functioneel als technisch. Waar nodig schakel je een specialist of één van onze partners in. Bij incidenten  zorg je voor de juiste opvolging en bewaak jij de voortgang en zorgt voor goede communicatie.
 

De werkzaamheden bestaan uit: 

Aannemen en registreren van incidenten;
Ondersteuning op afstand;
Bewaken van ICT-beheerprocessen (configuratiebeheer, helpdesk, wijzigingsbeheer, security, etc.);
Proactief doen van voorstellen voor verbeteringen en gebruik van ICT hulpmiddelen voor de organisatie;
Testen van (nieuwe) functionaliteiten;
Opstellen van gebruikersinstructies;
Geven van trainingen aan collega’s;
Vestigingsbezoeken;
Flexibele werktijden (avond- en weekenddienst).
 

Jouw capaciteiten 

Je moet wel van variatie houden als je voor ons komt werken, want we zijn een holding met verschillende bedrijven (bijvoorbeeld PontMeyer en Jongeneel), verschillende culturen en verschillende processen. Met jouw interpersoonlijke skills weet jij de brug te slaan tussen de verschillende bedrijven en het uniform werken met onze systemen, zoals SAP. 
 
Je bent communicatief vaardig, werkt zelfstandig en bent niet eerder tevreden dan dat de gestelde doelen zijn behaald. Je bent in staat om de huidige processen ter discussie te stellen en noodzakelijke veranderingen daadwerkelijk te realiseren.
 

Verder zijn we op zoek naar iemand met: 

Minimaal MBO denk- werkniveau, aangevuld met relevante werkervaring.
Goede kennis van informatiesystemen en hard- en software.
Kennis en ervaring met SAP (functioneel) is een pré.
Ervaring met Windows, MS Office 365, SharePoint, VoIP techniek.
Analytisch vermogen om totale processen en samenhang te kunnen overzien.
Belangrijke competenties:
o Teamplayer;
o Proactieve houding;
o Flexibel;
o Resultaatgericht;
o Sterk verantwoordelijkheidsgevoel;
o Goede communicatieve vaardigheden (mondeling/schriftelijk);
o Kunnen schakelen tussen technici en gebruikers v.v.
 

Wij bieden je

Een full-time uitdagende en zeer afwisselende baan waar je op basis van jouw ervaring de organisatie naar een hoger plan kunt tillen. Wij zijn volop aan het groeien en ontwikkelen waardoor er een positieve en gedreven sfeer heerst. Verder bieden wij jou:
Een informele maar professionele werkomgeving;
Ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën;
Goede opleidings- en doorgroeimogelijkheden om je te ontwikkelen als professional; 
Korting op alle artikelen die we verkopen.
 

Enthousiast?

Ben je enthousiast geworden en heb je vragen over deze vacature, dan kun je contact opnemen met Pieter van Eijsden, Teamleider Servicedesk. Hij is dagelijks te bereiken op telefoonnummer 06-51507971. Je motivatiebrief en CV kun je sturen naar solliciteren@tabsholland.nl onder vermelding van ‘Skilled medewerker Servicedesk’ en vacaturenummer 2019.01.14
 

Over de organisatie

Timber and Building Supplies Holland N.V., is een grote naam in bouwend Nederland. Deze nieuwe naam is ontstaan na de overname van Deli Building Supplies door PontMeyer en is daarmee de grootste hout en bouwmaterialen leverancier van Nederland. Met in totaal 100 vestigingen en 1800 medewerkers is de groep een grote speler die succesvol door de bouwcrisis heen gekomen is. De bouwmarkt moest uit een diep dal komen, maar trekt inmiddels stevig aan. Timber and Building Supplies Holland N.V. staat er zowel qua marktaandeel, maar ook qua financiële resultaten goed voor en heeft nog veel plannen om nog beter te worden. 

Deze website maakt gebruik van cookies. Door gebruik van onze website accepteert u deze cookies.Ok