text.skipToContent text.skipToNavigation
Menu
Sluiten
Sluiten

Veelgestelde vragen

  1. Mijn gegevens
    1. Hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan? Lees meer

      1. Ik ben mijn wachtwoord vergeten: ga naar de log in pagina, klik op ‘wachtwoord vergeten’ en vul jouw e-mailadres in. Je ontvangt daarna van ons een e-mail met een link waarmee je het wachtwoord kan instellen.

      2. Ik wil mijn wachtwoord aanpassen: log in met je eigen gebruikersnaam en wachtwoord. Ga vervolgens naar 'Mijn Jongeneel' en dan naar 'Wijzig wachtwoord'. Klik op 'Opslaan' om de wijzigingen te bewaren.

    2. Hoe meld ik mij af voor de nieuwsbrief? Lees meer

      Je kan je op elk gewenst moment afmelden voor ontvangst van onze nieuwsbrief door onderaan de mailing te klikken op ‘Afmelden’.

      Lukt dit niet? Neem dan contact op met onze klantenservice via help@mijnjongeneel.nl.

    3. Hoe kan ik inloggen? Lees meer

      Rechtsboven op elke pagina is er de mogelijkheid om uw gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen. Mocht u gebruik hebben gemaakt van Mijnjongeneel.nl dan werken deze logingegevens nog steeds. Als u nog geen account heeft, kunt u deze aanmaken via de link 'Klant worden'.

    4. Hoe kan ik mijn factuuradres wijzigen? Lees meer

      Zijn jouw factuurgegevens onjuist of gewijzigd, geef dit dan door aan onze klantenadministratie via klantenadministratie@tabsholland.nl.

      Om de wijziging door te kunnen voeren hebben wij de volgende gegevens nodig:
      ✓ Debiteurnummer
      ✓ Telefoonnummer
      ✓ Oude factuuradres
      ✓ Nieuwe factuuradres

      Indien dit verwerkt is krijg je een reactie retour.

      Telefonische verzoeken tot wijziging kunnen wij in verband met wetgeving helaas niet in behandeling nemen.

    5. Hoe maak ik een account aan? Lees meer

      Bij het registeren van een nieuw account zijn er drie mogelijkheden:
      - Ik ben particulier
      - Ik wil mijn bedrijf inschrijven als klant
      - Mijn bedrijf is al klant

      1. Ik ben particulier
      Ook als particulier kan je producten bestellen bij Jongeneel. Je kan een gebruikersnaam en wachtwoord aanmaken en vervolgens inloggen en rondkijken in de webshop. Indien je wil bestellen, kan je alleen vooraf afrekenen via iDeal.

      2. Ik wil mijn bedrijf inschrijven als klant
      Als het bedrijf waar je voor werkt nog geen account heeft bij Jongeneel, kan je kiezen voor de optie "Nieuwe klant".  Vervolgens vul je het KVK-nummer van jouw bedrijf in en maak je een gebruikersnaam en wachtwoord aan. Direct na de aanmelding kan je inloggen op de site.

      3. Mijn bedrijf is al klant
      Als het bedrijf waar je voor werkt al een account heeft bij Jongeneel, kan je kiezen voor de optie "Bestaande klant". Je kan zelf een gebruikersnaam en wachtwoord aanmaken. Vervolgens vul je het KVK-nummer van jouw bedrijf in. De aanmelding wordt eerst gecontroleerd en verwerkt.Direct na de aanmelding kan je al inloggen op de site, maar pas na goedkeuring zie je de prijzen die gelden voor jouw bedrijf.

    6. Hoe pas ik mijn gegevens aan? Lees meer

      Log in met je eigen gebruikersnaam en wachtwoord. Ga vervolgens naar 'Mijn Jongeneel' om de gegevens te wijzigen. Klik op 'Opslaan' om de wijzigingen te bewaren.

    7. Hoe kan ik mij afmelden voor de folder? Lees meer

      Je kan je afmelden voor ontvangst van onze folder door een mail te sturen naar help@mijnjongeneel.nl.

       

  2. Bestellen
    1. Kan ik mijn bestelling annuleren? Lees meer

      Wij verzoeken je om contact op te nemen met de vestiging bij jou in de buurt. Ons advies: doe dit zo snel mogelijk! Des te groter is de kans, dat we wellicht nog iets voor je kunnen betekenen.

    2. Kan ik bestellen als particulier? Lees meer

      Jazeker, ook als particulier kan je producten bestellen bij Jongeneel. Maak hier eenvoudig en gratis een account aan.

    3. Kan ik bestellen zonder account? Lees meer

      Nee, je hebt een account nodig om online bij Jongeneel te bestellen.  

      Voordelen van een account:
      ✓ Gepersonaliseerde prijzen
      ✓ Inzage in alle orders
      ✓ Beheer meerdere winkelwagens
      ✓ Bestel 24/7 via de webshop

    4. Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW? Lees meer

      Wanneer je net bent geregistreerd zijn de prijzen standaard ingesteld op exclusief BTW. Dit is te wijzigen in jouw account.

      Alle genoemde prijzen op de website zijn standaard dus exclusief 21% BTW. In de winkelwagen wordt de totaalprijs inclusief en exclusief 21% BTW getoond.

    5. Hoe plaats ik een bestelling? Lees meer

      1. Klik bij het gewenste artikel op ‘bestellen’, het artikel verschijnt in jouw winkelwagen. Vervolgens kan je kiezen om de bestelling af te ronden of om verder te winkelen.

      2. Klik in de winkelwagen op ‘bestellen’. Log in op jouw account en pas desgewenst de bestelling aan.

      3. Selecteer nu de wijze waarop je de bestelling wil ontvangen (bezorgen of afhalen).

      4. Zijn alle gegevens juist en compleet? Dan kan je door naar de betalingspagina en de betalingswijze selecteren.

      5. Maak de bestelling definitief door op ‘plaats bestelling’ te klikken.   

      6. Per e-mail ontvang je van ons een bevestiging waarin wij aangeven de bestelling te hebben ontvangen.
        Let op! Dit is nog geen definitieve orderbevestiging. Onze medewerkers controleren de bestelling in de vestiging.

      7. In de definitieve orderbevestiging staat de datum waarop je de bestelling kan ophalen of bezorgd krijgt. Wanneer je ervoor kiest om de bestelling af te halen in de vestiging vergeet dan niet de definitieve orderbevestiging mee te nemen bij het ophalen.

  3. Betalen
    1. Hoe kan ik mijn factuuradres wijzigen? Lees meer

      Zijn jouw factuurgegevens onjuist of gewijzigd, geef dit dan door aan onze klantenadministratie via klantenadministratie@tabsholland.nl.

      Om de wijziging door te kunnen voeren hebben wij de volgende gegevens nodig:
      ✓ Debiteurnummer
      ✓ Telefoonnummer
      ✓ Oude factuuradres
      ✓ Nieuwe factuuradres

      Indien dit verwerkt is krijg je een reactie retour.

    2. Wat zijn de betalingsmogelijkheden? Lees meer

      In onze webshop kan je betalen met iDEAL en creditcard (MasterCard of Visa). Daarnaast kan je ook in onze vestigingen betalen met contant of pin.

    3. Kan ik achteraf / op rekening betalen? Lees meer

      Ja, bij Jongeneel is het mogelijk om op rekening te kopen. Volg de onderstaande stappen om dit aan te vragen:

      1. Maak een online account aan op jongeneel.nl (optioneel).
        Vergeet niet je account te activeren via de activatieknop in de e-mail die je ontvangt. Let op: deze e-mail kan in je spam terechtkomen.
      2. Log in op de website, klik rechtsboven op het rondje met jouw voorletter en ga naar ‘Mijn gegevens’.
      3. Klik rechtsonder op ‘Aanvragen kopen op rekening’.
        Zie je deze knop niet? Wacht dan even en probeer het later opnieuw. Het koppelen van je account gebeurt handmatig en duurt maximaal één werkdag.
    4. Waar kan ik mijn facturen inzien? Lees meer

      Log in met je eigen gebruikersnaam en wachtwoord. Ga vervolgens naar 'Mijn Facturen’ om jouw facturen in te zien.

    5. Kan ik mijn kortingscode/actiecode ook in de vestiging gebruiken? Lees meer

      Helaas, het is niet mogelijk om een kortingscode in de vestiging te gebruiken.

    6. Ik ben vergeten mijn kortingscode/actiecode te gebruiken, wat nu? Lees meer

      Je bent zelf verantwoordelijk voor jouw kortingscode, mocht je de kortingscode vergeten zijn in te voeren dan kan je de code bij je volgende bestelling gebruiken. Wij kunnen de kortingscode helaas niet corrigeren aan de hand van een creditnota.

    7. Hoe kan ik mijn kortingscode/actiecode invoeren? Lees meer

      Mocht je in het bezit zijn van een kortingscode of kortingsvoucher dan kan je deze invoeren in jouw winkelwagen. Volg onderstaande stappen:

      1. Klik bij het gewenste artikel op ‘bestellen’, het artikel verschijnt in jouw winkelwagen.

      2. Klik in de winkelwagen op ‘bestellen’. Log in op jouw account.

      3. Er opent een scherm: in de rechterkolom vind je de optie ‘kortingscode’.

      4. Voer hier de kortingscode in en klik op de button ‘pas toe’.

    8. Ik zie onder ‘Mijn Gegevens’ geen optie voor ‘Aanvraag Kopen op Rekening’. Lees meer

      Waarschijnlijk is je account nog niet volledig gekoppeld. Je hebt een bevestigingsmail ontvangen met een activatieknop. Zodra je deze hebt aangeklikt, is je account actief — standaard als contant account. Het koppelen van je account aan ons systeem gebeurt handmatig, meestal in de ochtend of aan het eind van de middag.

      Zie je de link later op de dag nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@jongeneel.nl.

    9. Ik krijg een foutmelding dat ik mijn particuliere bankpas moet gebruiken. Lees meer

      Dat klopt. iDIN werkt alleen met een particuliere bankrekening. Deze digitale identificatie controleert of je tekenbevoegd bent volgens de Kamer van Koophandel (KvK). Belangrijk om te weten:

      • Je doet géén betaling
      • Je geeft géén incassomachtiging af
      • Je privégegevens worden niet gedeeld

      Gebruik dus een particuliere bankrekening en log in via de iDIN-omgeving van je bank om de aanvraag af te ronden.

    10. Ik krijgt een foutmelding dat ik niet tekenbevoegd ben, terwijl ik dat wel ben. Lees meer

      Dat kan verschillende oorzaken hebben, bijvoorbeeld:

      • Er staat een holding boven je BV
      • Je hebt een dubbele achternaam, wat tot een mismatch kan leiden

      Maak een schermafbeelding van de foutmelding en stuur deze naar: klantenadministratie@tabsholland.nl.

    11. Ik krijgt de melding: ‘Er is een storing, probeer het later nogmaals’. Lees meer

      Waarschijnlijk ben je onderdeel van een BV-structuur met een holding erboven. In dat geval kan iDIN geen natuurlijk persoon herkennen, alleen de BV. Geen zorgen, je hoeft niets te doen. Onze klantenadministratie behandelt je aanvraag de eerstvolgende werkdag. Je ontvangt bericht zodra alles is verwerkt.

    12. Vul het aanvraagformulier in en bevestig. Lees meer

      Vul het formulier in met je zakelijke gegevens en klik op ‘Bevestigen’. Let op: je kunt alleen een kredietrekening aanvragen als je tekenbevoegd bent volgens de KvK.

    13. De iDIN-controle start. Lees meer

      Na bevestiging begint de iDIN-controle. Dit is een veilige dienst van Nederlandse banken waarmee je jezelf online kunt identificeren — vergelijkbaar met internetbankieren.

      • Kies je particuliere rekening
      • Log in op je eigen bankrekening

      Deze controle is uitsluitend bedoeld om te bevestigen of je tekenbevoegd bent volgens de KvK:

      • Je doet géén betaling
      • Je geeft géén incassomachtiging af
      • Je privégegevens worden niet gedeeld

      Let op: Staat jouw bank er niet tussen? Dan kun je de aanvraag afbreken en contact opnemen via klantenadministratie@tabsholland.nl.

    14. Wacht op de kredietbeoordeling. Lees meer

      Na afronding van de iDIN-controle verschijnt de kredietbeoordeling in beeld. Heb je vragen over je aanvraag? Mail dan naar: klantenadministratie@tabsholland.nl. Vermeld daarbij je klantnummer voor een snelle afhandeling.

  4. Leveren
    1. Kan ik een tijdsindicatie van bezorging ontvangen? Lees meer

      De bezorging van grote producten gebeurt met een grote vrachtwagen/trailer. De tijdsduur van lossen is slecht te voorspellen. Daardoor is het voor ons lastig om een tijdsindicatie te geven. 

      Onze chauffeur kan wel een half uur voor levering bellen. Wil je hiervan gebruik maken? Vink deze optie dan aan in de order: ‘Ja, ik word graag 30 minuten voor levering gebeld door de chauffeur’.

    2. Wat is de levertijd van mijn bestelling? Lees meer

      Je kan bij Jongeneel zelf de bezorgdatum kiezen. Wij kunnen de order bezorgen zodra wij alle bestelde producten bij ons in het magazijn hebben. Indien de producten op voorraad zijn én voor 13:00 uur besteld zijn, worden de goederen de volgende dag bij je bezorgd. Voor de waddeneilanden gelden andere levertijden en tarieven. Informeer naar de mogelijkheden bij één van onze vestigingen.

      Let op! Controleer altijd of er in jouw gemeente een TVM (Tijdelijke Verkeersmaatregel) ontheffing nodig is. Verkrijgen van een TVM-ontheffing is jouw verantwoordelijkheid. De ontheffing dient getoond worden aan onze chauffeur voordat hij gaat lossen. Als dit niet gebeurt is onze chauffeur helaas genoodzaakt te vertrekken zonder te lossen. Hij is gerechtigd te vertrekken, omdat hij zelf hoofdelijk aansprakelijk is. De kosten voor het transport brengen we daarna alsnog in rekening.

    3. Kan ik de goederen op een specifiek tijdstip of dagdeel laten bezorgen? Lees meer

      Neem contact op met de vestiging bij jou in de buurt en laat je adviseren over de mogelijkheden.

    4. Kan ik mijn afleveradres nog wijzigen? Lees meer

      Neem contact op met de vestiging bij jou in de buurt en laat je adviseren over de mogelijkheden.

    5. Kan ik de goederen op hoogte laten lossen? Lees meer

      Ja, dit is mogelijk. Tegen meerprijs kan Jongeneel tot een hoogte van 30 meter lossen met een autolaadkraan. Bekijk onze flyer Logistiek op hoog niveau voor gedetailleerde informatie.

      Let op! Controleer altijd of er in jouw gemeente een TVM (Tijdelijke Verkeersmaatregel) ontheffing nodig is. Verkrijgen van een TVM-ontheffing is jouw verantwoordelijkheid. De ontheffing dient getoond worden aan onze chauffeur voordat hij gaat lossen. Als dit niet gebeurt is onze chauffeur helaas genoodzaakt te vertrekken zonder te lossen. Hij is gerechtigd te vertrekken, omdat hij zelf hoofdelijk aansprakelijk is. De kosten voor het transport brengen we daarna alsnog in rekening.

    6. Wat zijn de bezorgkosten? Lees meer

      Bestellingen met een totale waarde vanaf €500 ex. BTW leveren wij gratis* bij je af. Voor orders met een waarde onder de €500 ex. BTW gelden de volgende tarieven:

      • Als de bestelling per pakketdienst bezorgd kan worden dan geldt een tarief van €6,95 ex. BTW per order. 

      Als de bestelling met een vrachtwagen bezorgd dient te worden; 

      • ​​​​​​​Voor orders onder de €200 euro worden €100 bezorgkosten ex. BTW per order berekend.
      • Voor orders tussen €200 en €500 euro worden €50,-  bezorgkosten ex BTW per orders berekend.

      *Dit geldt voor bestellingen door heel Nederland m.u.v. de Waddeneilanden.

  5. Afhalen
    1. Wat zijn de openingstijden? Lees meer

      Jongeneel heeft 42 vestigingen door heel Nederland. Onze specialisten adviseren je graag over de verschillende soorten hout, plaat en bouwmaterialen.

      Wil je weten wat de openingstijden zijn van een vestiging bij jou in de buurt? Klik dan hier.

    2. Staan de goederen klaar als ik ze kom afhalen? Lees meer

      Vanwege de omvang van sommige materialen en de manier van verlading, is het in sommige gevallen niet efficiënt om de complete order klaar te leggen. Meld je daarom altijd eerst bij de balie zodat wij je kunnen helpen met het pakken van de bestelde goederen.

    3. Kan ik mijn goederen ook afhalen? Lees meer

      Jazeker, het is mogelijk om goederen af te halen bij een Jongeneel vestiging. Kies bij het plaatsen van de order voor onze Pick Up Service. Je kan er dan voor kiezen om bij aankomst zelf de spullen te pakken of om de spullen klaar te laten zetten.

      Let op! Heb je voor 16:30 uur besteld, dan staan de goederen de volgende werkdag vanaf 10:00 uur voor je klaar. Heb je na 16:30 uur besteld, dan staan de goederen met twee werkdagen voor je klaar. Ook dan kun je de bestelling na 10:00 uur ophalen bij de vestiging.

  6. Retourneren
    1. Ik ben een particuliere klant: hoe kan ik mijn bestelling retourneren? Lees meer

      Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het laatste goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen moet je Jongeneel binnen deze 14 dagen schriftelijk of per e-mail op de hoogte stellen van jouw herroeping. Jongeneel neemt dan contact met je op om een afspraak voor retourname* te maken. Zonder tijdig schriftelijk tegenbericht gaat Jongeneel ervan uit dat er op de afgesproken dag iemand aanwezig is die voor retourname kan tekenen. Bij gebreke daarvan behoudt Jongeneel zich het recht voor de kosten van een tweede of latere afspraak in rekening te brengen.

      Goederen kunnen niet worden geretourneerd als deze:
      zijn beschadigd
      ✓ speciaal voor de klant zijn besteld (bijvoorbeeld binnendeuren, Keralit, Protex)
      ✓ voor de klant zijn gezaagd
      geheel of gedeeltelijk zijn verwerkt

      *Voor het retour nemen van goederen kunnen kosten in rekening worden gebracht. Plus een eventuele toeslag voor de Waddeneilanden.

    2. Ik ben een zakelijke klant: hoe kan ik mijn bestelling retourneren? Lees meer

      Retourzendingen kunnen zonder voorafgaand overleg niet worden geaccepteerd. De voorwaarden waaronder goederen retour gebracht kunnen worden en de situaties waarin meerkosten worden berekend, kunnen bij jouw accountmanager/verkoper worden opgevraagd.

      Goederen kunnen niet worden geretourneerd als deze:
      zijn beschadigd
      ✓ speciaal voor de klant zijn besteld (bijvoorbeeld binnendeuren, Keralit, Protex)
      ✓ voor de klant zijn gezaagd
      geheel of gedeeltelijk zijn verwerkt

    3. Kan ik emballage (bijv. pallets) retourneren? Lees meer

      Ik ben een zakelijke klant
      Voor het ophalen van de pallets kunt u contact opnemen met uw vestiging of de klantenservice op 030 - 24 70 159 (ma - vr 7.00 - 17.00 uur).
      Zij bespreken met u de mogelijkheden om de pallets te retourneren:

      • U kunt de pallet terugbrengen in één van onze vestigingen
      • Indien u dat vooraf kenbaar maakt, kunt u de pallet(s) meegeven aan onze chauffeur bij een volgende levering
      • Als u wilt dat wij de pallet(s) op komen halen zonder het bezorgen van een nieuwe levering, dan is dat mogelijk i.o.m. de klantenservice. Hiervoor brengen wij wel een vrachtvergoeding van € 45,- exclusief BTW bij u in rekening.

      Ik ben een particuliere klant
      Bij Jongeneel vinden we het milieu erg belangrijk. Indien u op onregelmatige basis bestellingen bij ons plaatst, kiezen wij er daarom voor om wegwerppallets te gebruiken. Het apart ophalen van een pallet is belastender voor het milieu dan het voordeel van het hergebruik. U kunt de wegwerppallet dan ook voor eigen doeleinden gaan gebruiken. Er zit geen statiegeld aan de pallet verbonden.
      Wilt u toch dat wij de pallet voor u afvoeren? Dan kunt u gebruik maken van de volgende mogelijkheden:

      • U kunt de pallet terugbrengen in één van onze 48 vestigingen
      • Indien u dat vooraf kenbaar maakt kunt u de pallet(s) meegeven aan onze chauffeur bij een volgende levering
      • Als u wilt dat wij de pallet(s) op komen halen zonder het bezorgen van een nieuwe levering, dan is dat mogelijk i.o.m. de klantenservice. Hiervoor brengen wij wel een vrachtvergoeding van € 45,- exclusief BTW bij u in rekening.

       

  7. Services Jongeneel
    1. Kan ik een bestelling met spoed laten leveren? Lees meer

      Jazeker, dit is mogelijk met onze Express Service. De Express Service is ideaal wanneer je zelf geen tijd hebt om je materialen op te halen. Het enige wat jij hoeft te doen is de bestelling en het afleveradres aan ons doorgeven. Wij leveren de spullen dan nog dezelfde dag af. Zo snel als mogelijk is. Voor meer informatie check de flyer.

    2. Kan ik mijn plaatmateriaal op maat laten zagen? Lees meer

      Jazeker, dit is mogelijk. Al meer dan 25 jaar bewerken wij alle denkbare plaatmaterialen zoals multiplex en mdf, maar ook aan Trespa, Rockpanel, gipsplaten en gevelplaten. Bekijk voor meer informatie onze flyer.

    3. Kan ik mijn houtproduct laten bewerken? Lees meer

      Jazeker, wij kunnen prefab oplossingen voor houten bouwdelen aanbieden. Dit doen wij door het gewenste houtproduct zodanig voor te bewerken dat je het alleen nog maar hoeft te monteren. Denk hierbij aan: bergingen, bekistingen, houtskeletbouwelementen, stelkozijnen, rekwerken, dakkapellen en luifels. Neem geheel vrijblijvend contact op met je Jongeneel contactpersoon over de mogelijkheden voor prefab hout.

    4. Kan ik mijn retour afval laten ophalen? Lees meer

      Heb je teveel materialen besteld of meer bouwafval dan gedacht? Geen nood. Jongeneel haalt de overbodige producten of het afval bij je op. Je kan het afval tijdens de uitvoering van het werk in onze zogenaamde biggerbags deponeren. Wij zorgen ervoor dat deze biggerbags worden opgehaald en de materialen op een duurzame manier worden verwerkt. De biggerbags zijn verkrijgbaar bij vrijwel alle Jongeneel vestigingen.

    5. Duurzaamheid MVO bij Jongeneel? Lees meer

      Al meer dan 220 jaar zit duurzaam ondernemen in de wortels van Jongeneel. Juist omdat Jongeneel een specialist is in hout- en plaatmateriaal, weten we als geen ander hoe belangrijk het is om op een verantwoorde manier om te gaan met bossen: hout is dan een grondstof die oneindig beschikbaar is. Sinds de keurmerken FSC® en PEFC™ zijn ontstaan, is Jongeneel dan ook voor beide schema’s gecertificeerd en ondertussen is vrijwel al het hout en plaatmateriaal wat we importeren FSC- of PEFC-gecertificeerd.

      Duurzaam ondernemen omvat echter veel meer dan alleen herkomst van materialen. Jongeneel zoekt naar oplossingen om afval te reduceren en materiaal te hergebruiken/recyclen. We werken actief aan het terugdringen van onze eigen CO2-uitstoot. Voor meer informatie klik hier.

    6. Kan ik mijn zaagbladen laten slijpen? Lees meer

      Een vakkundig geslepen zaagblad zorgt voor het beste resultaat en maakt uw werk gemakkelijker. Jongeneel helpt je hier graag bij. 

      Hoe werkt het
      Laat uw zaagblad achter bij uw dichtstbijzijnde Jongeneel vestiging. Wij zorgen ervoor dat een professioneel slijpbedrijf uw zaagblad weer vlijmscherp maakt. Een week later kun je het zaagblad weer ophalen.

      Wat kost het
      De kosten zijn afhankelijk van de grootte en de huidige kwaliteit van uw zaagblad. Vraag uw Jongeneel contactpersoon om meer informatie.

  8. Bestellen
  9. Betalen
  10. Leveren